17 éves magyar lány lett Eurázsia szépségkirálynője - ALTERNATÍV HÍREK

Elhallgatott és a főáramú médiából szándékosan kihagyott hírek oldala

17 éves magyar lány lett Eurázsia szépségkirálynője

Share This

Tizenhét éves, életében először ült repülőn, közel négy héten át pedig egyedül készült fel és küzdött meg a Miss Eurasia 2016 versenyen – Mihályfi Liza el is nyerte a címet.

Mihályfi Liza / forrás: delmagyar.hu

“Tavaly nyertem meg a Miss Hungary Tini kategóriáját, ennek köszönhetően indulhattam el ezen a nemzetközi versenyen – mondta Liza.

Életemben először ülhettem repülőn és először utaztam a szüleim nélkül hosszabb időre. Természetesen féltett a családom, de úgy voltunk vele mindannyian, ez a felnőtté válás felé vezető út egyik jelentős lépcsőfoka. Harminchét ország képviselője közt közel négy hetet töltöttünk a felkészüléssel, mindenki angolul beszélt, így a nyelvet is gyakorolhattam. Az indiai lány volt a szobatársam, nagyon jól kijöttünk. Édesanyám a döntőre utazott csak ki. Amikor a legjobb tizenötbe kerültem, már reménykedtem a szép eredményben. Végül kimondták a nevem” – mosolygott Liza.

Édesanyja könnyezve ölelte át a színpadon, az ötezer dolláros nyereményét azonban egyelőre nem kapta meg. Magyar lány ugyanis sosem nyert még, és a szerződését meg kell még írniuk.

Forrás: BorsOnline / Délmagyar.hu

1 megjegyzés:

Ide írhattok bármilyen üzenetet és hozzászólást!

📌Tucker Carlson teljes interjúja Vlagyimir Putyinnal magyar felirattal - Videó

Legfrissebb fontos YouTube-videó

Flickr Képalbum - Karikatúrák

Israel War in Cartoons 12

Legolvasottabb cikkek az elmúlt 1 évben

Külön ROVAT