"Én nacionalista vagyok!"-Sokkolta José Carreras sztár-tenor a főáramú ORF műsorvezetőjét - ALTERNATÍV HÍREK

Elhallgatott és a főáramú médiából szándékosan kihagyott hírek oldala

"Én nacionalista vagyok!"-Sokkolta José Carreras sztár-tenor a főáramú ORF műsorvezetőjét

Share This

Az osztrák ORF közszolgálati adó kulturális műsora szerkesztője, Clarissa Stadler nem akart hinni a fülének, amikor José Carreras spanyol operaénekes világsztár az arcába vágta:
„nacionalista vagyok”,
számol be az esetről a független osztrák hírportál.

Amikor a nő összeszedve magát azt kérdezte tőle, hogy Európának jók-e a nacionalisták, Carreras így felelt:
„Rosszul teszi fel a kérdést. Ugyanis meggyőződéses nacionalista vagyok. Erős a kötődésem Katalóniához… De miért lenne ez rossz Európának?”. 

A portál kifejti cikkében, hogy ha ugyanezt nem egy ilyen kaliberű világsztár mondta volna, akkor az ominózus személyt sarokba állították volna és jobboldali populistaként bélyegezték volna meg.


Forrás: Unzenzuriert (Cenzúrázatlanul) / 888.hu
Alternativhirek.blogspot.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ide írhattok bármilyen üzenetet és hozzászólást!

📌Tucker Carlson teljes interjúja Vlagyimir Putyinnal magyar felirattal - Videó

Legfrissebb fontos YouTube-videó

Flickr Képalbum - Karikatúrák

Israel War in Cartoons 12

Legolvasottabb cikkek az elmúlt 1 évben

Külön ROVAT